d_spriteskip "0" - nieznane działanie, jednak polepsza wydajność
r_dynamic "1" - włącza dynamiczne oświetlenie
r_mirroralpha "0" - wyłącza refleksje świetlne
gl_palette_tex "1" - płaskie tekstury
r_norefresh "0" - odświeża huda i konsolę tylko w wyjątkowych sytuacjach
gl_round_down "10" - pogarsza wygląd tekstur (im większa cyfra, tym gorsza jakość)
cl_weather "0" - wyłącza pogodę (de_aztec)
max_shells "0" - brak wypadających łusek
gl_texturemode "gl_nearest" - sposób odczytywania tekstur
gl_wateramp "0" - brak fal na wodzie
fastsprites "1" - wygląd dymu: od 0 do 3, gdzie 3 to najgorszy wygląd; nie wpływa na wygląd całej chmury, tylko na dym wypuszczany z samego granatu po wybuchu
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach